Saturday, September 9, 2017

Red skirt over flower's dress

Wearing : sunlasses - Marc Jacobs via Tk maxx / dress - Tk maxx / skirt - Zara / bag - Asos / shoes - Celine

Before I came to the sweaters, I prepared this outfit just before my vacation.As you see, I like to wear layered clothes for example any dress over jeans, skirt over dress or skirt over jeans.

I bought a flower dress for over two and a half years for a sister wedding, and since then I had not had the opportunity to wear it. During the course of arranging my own wardrobe, the question is to pack it (which I will not wear) or make a couple of combinations.

The decision was made to combine with a red skirt from Zara. And I really like this combination - it's simply full of energy. And if you ever decide to lay it down, I recommend that you put as little details as possible.

 I received the handwriting from my friend, knowing that this sentence has a deep meaning for me: if you can dream you can do it !! (That's a lot of things to come to the fore). Every idea I write that I want to accomplish it happens, and so with my co-operation with many brands, designers and even paid travel.



___________________________________________________________________________________
Prije nego sto predjem na dzempere ,ovaj outfit sam pripremila jos prije godisnje odmora.
Kao sto vidite volim slojevito se oblaciti bilo to haljina preko jeans-a,suknja preko haljine ili suknja preko jeans-a.
Cvjetnu haljinu sam kupila preko dvije i pol godine za sestrino vjencanje i od tada nisam imala bas neku priliku da ju obucem.Tokom sredjivanja svog gardarobera pitanje je da ju spakujem (sto je necu vise nositi ) ili da napravim par kombinacija.
Odluka je donesena da iskombinujem sa crvenom suknjom iz Zare.I jako mi se svidja ova kombinacija- jednostavno puna energije.A ako ikada se odlucite na slojevito odjevanje preporucujem da stavite sto manje detalja(asesoar).
 Rokovnik sam dobila od prijateljice ,znajuci da bas ova recenica ima duboko znacenje za mene : Ako mozete  sanjati mozete i uraditi!! (Sto se dosta toga izmanifestiralo) .Svaku ideju koju napisem da ju zelim ostvariti to se i desi,pa tako i sa mojim suradnjama sa mnogim brendovima,dizajnerima pa cak i sa placenim putovanjima. 

 
 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig