Saturday, June 13, 2015

# FROM WHERE I STAND


Untitled

                                                          Source : The Charismatic One (instagram)

I decided to write #fromwhereistand post,because I like to take a pictures under this name.
You can take this as advice for those haven't yet and instagram account,if you want to be interesting,having a unique image in which self presenting,I'll definitively follow you.
1.tip is be in good mood,wear a cool outfit and be creative.
It can be everywhere.
All those pictures are from that moment i felt creativity,listen my instinct and blic,blic.
Also it doesn't matter if you are at home,or in the city or somewhere else...for me the details are important,unwittingly worn, added accessories.

The colors,lights,poses are also important,Take a pictures as many you want,until you get pictures that just like you imagined.Before inserting the on instagram,you can refine with any application you have in your phone and than put on your social media accounts.
I hope this post is somehow useful.

Odlucila sam da napisem #odakle ja stojim (bukvalnom prevodu) post,zbog toga sto i sama volim da slikam pod ovim nazivom.
Za one koje jos nemaju instagram ,a odluce da naprave mozete uzeti kao savjet kako da postavite svoju sliku sa #fromwhereistand (odaklejastojim) .
1.savjet : budite u dobrom raspolozenju,obucite ono u cemu se osjecate cool i udobno i budite creativni.
Pitate se kako i kada??!Nije vazno da li se nalazite kod kuce ,u gradu ili bilo gdje.. za mene detalji igraju glavnu ulogu,kao i boje,svjetlost,poze..
Sve ove slike koje vidite na mom instagramu,a i u danasnjem postu predstavljam svoj vid kreativnosti,koristeci moj instinkt.
Da bih ste zapoceli ovaj vid slikanja za vas instagram,uslikajte koliko god je potrebno slika dok ne dobijete upravo onu koju ste i zamislili da bih se vama svidjelo,a i drugima.Kada dobijete ono sto ste i htjeli i prije nego ubacite u vas insta racun,mozete da poboljsate sa nekom od vasih aplikacija koju posjedujete na vasem mobitelu i onda postavite je online.
Ako budete kreativni i interesantni od mene imate big like!! Nadam se da vas ovaj post isnpirisao.

SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig