Saturday, February 2, 2013

Mercedes Benz Fashion week Berlin 2013

                                                                                  Hi everyone!

Proslog mjeseca je odrzan Mercedes Benz Fashion week u Berlinu.Tacan datum je 15.-20. januara 2013.
Svoju kolekciju su predstavili : Hugo by Hugo Boss,Blacky dress,Dimitri,Frida Weyer,Green Showroom,Guido Maria Ktretschmer,Holy Ghost,Isabell de Hillerin...
A danas vam predstavljam kolekciju jesen / zima 2013-14. od Hugo by Hugo Boss,sto mi se posebno svidjela.
Volim kombinacije boja i detalje sa kojima je odrzao super show.Crveno -siva,crno-bojela,navy plava,cvijetni uzorci.Jedino sto vam sada zelim da uzivate u slikama i budite inspirisani kao i ja.


Translate:  Last month was Mercedes Benz Fashion Week in Berlin.The right date is 15.-20th. January 2013.
Collections are presented by : Hugo by Hugo Boss,Blacky dress,Dimitri,Frida Weyer,Green Showroom,Guido Maria Ktretschmer,Holy Ghost,Isabell de Hillerin...
Today i present the Autumn / Winter 2013.-14 From Hugo by Hugo Boss which i ecpecially liked.
I love the combination of color and detail with he has had great show: Red-grey,black-white,navy blue,floral prints.
Right now i want to say enjoy the pictures and be inspired as i am.

FW Berlin

FW Berlin

FW Berlin

FW Berlin

FW Berlin

FW Berlin

                                                                    Backstage


FW Berlin FW Berlin

SHARE:

9 comments

  1. Tako sam sretna sto crvena preovladava i sto ju i dizajneri forsiraju, a to je i vise srece za nas jer ju volimoo ! :D
    Odlican post draga moja, ljubim te :******

    ReplyDelete
  2. greta pics!


    xoxo:LittleMucli
    littlemucli.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ima finih komada koje bih rado nosila, i radujem se crvenoj boji :)

    ReplyDelete
  4. I ja se radujem crvenoj, i plavoj naravno :D

    ReplyDelete
  5. Volim crvenu boju uvijek ,a sada kad sam je vidjela na postu još više sam se obradovala :D

    Super post u svakom slučaju :)

    Pratim te :)

    ReplyDelete
  6. Hi dear!
    Thank you for your comment on my blog!
    Yes, I'd like.
    I'm following you now, follow me back, please?:)

    littleann5.blogspot.cz :*

    ReplyDelete

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig