Tuesday, June 6, 2017

Metallic Shoes


Wearing : Sunglasses- Tk maxx / T-shirt with long sleeves- Zara / Boyfriend jeans - New Yorker/ Shoes -Asos/ Bag - Mytheresa


Holaa! Ako me pratite na mom Instagramu @ilvanaad najavila sam Vam da ce danasnji outfit biti online -tadaa!!
Par mojih savjeta (prijedloga) zasto kupiti metalik cipele/ stikle!?
Uz danasnji outfit metalik cipele / stikle sam kombinovala uz casual look,, pa da krenemo:
1.Veoma je lahko kombinovati,
2. Odlicno za ljetno doba
3.Moze biti jedan od glavnih detalja u cijelom outfitu
4.Odgovara u svakom stilu
5.Izgledate decentno i samopouzdano
6.Sve Fashionistice su "lude" za cipelama - cipele,cipele,cipele...
7.Sijas kao dijamant!
8.Ucini sebe sretnom!
9. Kupi ih!
10. Obuci ih!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig