Sunday, April 3, 2016

ABSTRACT PAINTING

                                                                         Source : Pinterest

Hi guys! This post will be very inspirational for me and for sure for you too,cause this is my second love job.Painting and some while I'm studying the colors and the conclusion is that attracts me the most shade of blue. Meaning of blue it has a powerful subconscious effect on every part of our lives
,it is  idealistic, enhancing self-expression and our ability to communicate our needs and wants. It inspires higher ideals. 
 Blue's wisdom comes from its higher level of intelligence, a spiritual perspective. And my next mission to make my own inspirational,trankility,successfully paint that will remind me on my art.

Hi dragi moji! Ovaj post je veoma poseban za mene,a i mislim da ce i vama biti interesantan.Upitanju je jos jedna ljubav prema umjetnosti pored mode(koja je umjetnost sama po sebi) je slikarstvo.
I neko vrijeme sam proucavala koje boje me najvise interesuju i koje dominirajusa tom spoznajom sam dosla i do odgovora a to su nijanse plave boje.
Evo i ukratko znacenje : Ima snazan uticaj na podsvijest na svaki dio naseg zivota,idealisticka i povecava samoizrazavanje i nasu mogucnost komuniciranja nasih potreba i zelja.
 Plava je mudrost dolazi iz višeg nivoa inteligencije, duhovne perspektive i moja sljedeca misija je da naslikam svoju sliku koja ce predstaviti i inspiraciju,smirenost,uspijeh i umjetnost. 
Vjerujte mi da i ja jedva cekam da ju realizujem ali sam sigurna da ce biti neopisivi osjecaj kada je zavrsim i stavim u svoju dnevnu sobu. To se zove inspiritivna akcija ;-)  
SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig