Sunday, January 3, 2016

HIGHSTREET FAVORITES

        Book - Louise Roe / shoes - Zara/ top - H&M/ shirt - Esprit/ sunglasses - I AM accessoriess

Happy New Year everybody! I hope you already make your gaols for 2016. Today's post is about my favorite high street fashion,what I already own and what is coming soon.
A book that I was waiting so long to buy it and read it,finally I bought on Amazon.de and can't wait to have in my library. Famous TV host Plain Jane and fashionistas (Louise Roe) tells how to create your own style and home decoration.
A bow top is definitively must have (for me) ,so many combinations I can make .Foe example like a belt in combination with long knit dress,on white shirt and jeans like I did in this pictures...
And finally the shoes that have been love at first sight,they are so wonderful that I put immediately BUY button without thinking.

Sretna vam nova godina! Nadam se da ste vec pripremili svoje ciljeve koje zelite da ispunite u 2016.godini.?! Danasnji post je u vezi mojim favoritima kada je u pitanju visoka moda.
Stvari koje ce mi tek doci i stvari koje vec posjedujem su u pitanju. Da pocnem od knjige koju sam jako dugo cekala da je kupim i procitam i konacno je na putu ka meni :-) Poznata voditeljica Plain Jane i fashionist-ica ( Louise Roe) prica kako da kreirate svoj stil i uredjenje doma. Mene ovo drugo zanima .Druga stavr koja mi zapela za oko je funkcionalan masna - top,moze se iskombinovati na vise nacina,kao npr, duga haljina i masna top kao kajis (sa prednje ili zadnje strane da stavite) ...i kao sto vidite na mojoj slici mozete i uz kosulju . I dugo iscekivane cipele koje su bile ljubav na prvi pogled su upravo ove iz zare i to je bio klik na kupiti bez razmisljanja,znajuci da cu ih definitivno iskoristiti ovu godinu. Nadam se da vam se svidja ovaj pocetni post u 2016. :-****
SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig