Wednesday, October 28, 2015

LIP GLOSS NARS


                                                          Set lip gloss -Nars via iparfumerie.de

Hi guys! My top lip gloss are right now ( as you can see it) from Nars. Combine with nude lipstick and those lip glosses. And by the way I discover it this website,the most thing I like is shipping ;.))
I gladly recommend.
The box is so cool and some kind of inspirational small booklet, that came with lip gloss. And one more thing to not forget is that in box fit 5 different lip gloss.


Hi drage moje! Ovaj post predstavlja top najboljih sjajeva za usne (kao sto vidite) od Nars,a koje sam kupila preko ove stranice.A zadovoljna sam sto ih mogu kombinovati  sa nude karminom i da je jos uz to i punocu usana.Super je sto sam otkrila Iperfumerie.de stranicu,a najbolje je jos shipping . Ovaj paket mi je dosao za dan ;)),toplo preporucujem.
I dok jos nisam zaborvila da vam kazem da je sama kutija cool i u njoj dodju 5 komada sjajeva za usne,zar nije fantasticno??A jos simpaticnije je mala knjigica koja dodje jos uz to sa divnim inspirativnim kvotama,jednostavno zelis da stalno imas sjaj na usnama!!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig