Wednesday, September 2, 2015

PRINT MANIA


                        Wearing : Sunglasses - Asos / kaftan,bag - Tk maxx,/ shoes - River Island /

Hi guys! It's last day of the summer,but you don't know whats Autumn brings to us,besides too good collection for which all waiting for them to confirm in our closets and on blogs.
I'm ready for new challenges. Are you?
So today's post is actually last outfit on this summer,presenting with a lot of positive energy,and with good vibration. Lov'n flower prints,that's why I called post PRINT MANIA .Thanks to all brands who make me happy about making outfits on my way

Hi drage moje! Ovdje je vec bio zadnji dan ljeta ,ali nikad se ne zna sta nam jesen donosi,osim dobrih kolekcija koje ceka na nas da ih posjedujemo u nasim ormarima i uslikani na blogovima.
Uglavnom, ja sam spremna za nove izazove, a Vi?
Ovaj post je ustvari moj zadnji ljetni outfit,predstavljam ga u najboljem svijetlu i sa puno pozitivne energije i sa dobrom vibracijom, moj omiljeni cvijetni print u ovom slucaju je(cvijetni) kaftan iskoristen kao haljina i zbog toga sam i nazvala ovaj post PRINT MANIJA.
Zahvalna sam svim brendovima,koji su mi omogucili da iskombinujem ovaj outfit na moj nacin.

SHARE:

No comments

Post a Comment

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig