Monday, December 9, 2013

Products for hair

tco

                                Hi fashionistas! Came the order the product that I use for hair.

1. Gliss Kur / Eypress Repair // Schwarzkopf - Few days ago i bought it this great hair express repair oil nutritive,cause my hair starts to be very dry during winter.So for now I'm satisfied.After i wash my hair,I apply Gliss Kur and leave some 5-10 mins.And the end i dried with hair dryer.I love it and and I recommend that you buy.
2. Schwartzkopf/ Taft Push Up effect On this product ,I swear.unfortunately i couldn't find online,be cause was special edition.But here is a normal packaging.I use only when i want to twist my hair.It's perfect.And also you can buy in any drugstore.
3. Dove hait therpy -colorschutz-this product use also very often.My hair is so silky and healthy too.Also,using on wet hair,then dried.
4.Pro series wella / Friz control- My hair goes so crazy if i don't put this product.
5.Pro serie wella / Hair spray-reinforce good my hair,specially if i make something elegant so that can hold my hair.
6.Severin / Hair curler- This curler i'm using 2 years and it's not expensive.

                                                  Which one product you use for your hair??

1. Preije nekoliko dana sam kupila ovaj produkt,jer inace u zimi je moja kosa jako suha.I mogu vam reci da sam za sada zadovoljna.Nanesem na mokru kosu i ostavim neki 5-10 min. da dijeluje,pa tek onda osusim ju..Moja kosa ima sjaj otkako sam ovo pocela koristiti i naravno ne opada.Toplo preporucujem i moze se kupiti u svim prodavnicama.
2. Push up effect je zakon za mene.Nazalost nisam mogla vam naci online jer je bila specijalna ponuda.Ali sam vam pokazala u standardnoj formi.Koristim samo kada trebam da uvijem kosu . I ovaj naravno mozete naci u svim prodavnicama.
3.Dive therapy- produkt je fenomenalan,ali ga ne koristim cesto.Bas u hitnim slucajevima kada je kosa ispucana,suha..i jaako brzo se opravi nakon koristenja ovoga.
4.Pro serie wella- pjena za kosu-Mogu vam reci da moja kosa totalno poludi ako ne koristim ovu pjenu.Poslije pranja se naelektrise..I upravo ovo je idealan produkt za tu vrstu.
5.Pr seria wella- lak za kosu- Ne koristim cesto i nije jak .broj 4 je.Jedino kada bas kada pravim neku extra elegantnu frizuru i kada ju zelim uvrstiti.I usput super mirise.:))
6. Severin- uvijac za kosu- imam ga vec 2.godine i jako sam zadovoljna i nije kostao mnogo(a i ne sjecam se).Upotrebljavam ga jedino po raspolozenju! ;)

                                              Koje vi produkte koristite za vasu kosu??

SHARE:

1 comment

  1. Produkt su odlicni,a bilo bi jos bolje da napravis video! :))

    ReplyDelete

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig