Monday, July 30, 2012

DIY / Colorfull earings

                                                                   Bonjour a tous!



                  After









Before



New day,new DIY and new blog header,i hope you like it! Today i´m presenting you a very inspire DIY.

You need:- A few nail polish(,i took 4)
                - Old earings
When you select colors for earrings, and then left to the imagination for your diy.
Let me know if  you make some cool earings.


with love, 


SHARE:

11 comments

  1. Super DIY, moraću i ja nešto slično izvesti :)

    Mia :*

    ReplyDelete
  2. Hvala Mia,jedva cekam tvoj DIY :-*

    ReplyDelete
  3. Predivno!
    I ja u posljednje vrijeme farbam stari nakit s lakovima za nokte, bas je jednostavno, a efektivno!

    <3

    ReplyDelete
  4. BANNER mi je BIG LIKE :), a naušnice skroz medene!!!

    ReplyDelete
  5. Lak za nokte je zakon,i ja ga cesto koristim za koje kakve sitnice i prepravke :))

    ReplyDelete
  6. Predivno si to odradila, a vidim tu je i novi template bloga i iskreno, mnogo mi se dopada !

    xoxo

    ReplyDelete
  7. Ne znam kako prije nisam otkrila ovaj blog.
    Sviđaju mi se tvoji DIY projekti :)

    ReplyDelete
  8. Hvala ti na divnom komentaru :-*

    ReplyDelete

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig